Jsme tu pro vás v případě jakéhokoliv technického problému. Pomůžeme s nastavením bezpečnosti, řešením chyb a nejasností. Stačí se přihlásit do svého účtu a kontaktovat nás.
Založením vlastního účtu získáte možnost zadávat požadavky na náš Helpdesk, ať jste kdekoliv. Vyškolený zástupce technické podpory váš problém vyřeší prostřednictvím vzdálené správy. Podporu může využívat kdokoliv, kdo disponuje námi nabízenými produkty. I když nebyly zakoupené přímo u nás.
Poskytování jednorázových služeb technické podpory se řídí platným ceníkem, který najdete zde. Vytvoření nového požadavku je objednávkou a zákazník tím souhlasí s cenou dané služby dle našeho ceníku.
Nabízíme prvotřídní technologie, které máme vyzkoušené a mnohokrát jsme je implementovali.
Nezávazně vám doporučíme nejvhodnější řešení a technologii dle cílů, požadavků a rozpočtů.
Vybereme nejvhodnější řešení a zapůjčíme vám ho na vyzkoušení. Proškolíme vás a budeme neustále k dispozici.
Dohlížíme na vaše řešení a sledujeme nejnovější trendy i hrozby, abyste vy nemuseli.
Kontakty
awin IT, s. r. o.
Nad Šutkou 540/14
182 00 Praha 8
Copyright 2021 awin IT, s. r. o.
Přihlaste se k odběru newsletteru, ať vám neuniknou žádné tipy v oblasti zabezpečení dat. Jako dárek dostanete e-book.