Správa zařízení se systémem Android pomocí služby Sophos Mobile
Společnost Google odebrala dne 29. května 2019 službu Google Cloud Messaging Service. Sophos Mobile do verze 8.5 tuto službu používal pro komunikaci se zařízeními Android. Sophos Mobile 8.6 a vyšší používají náhradu GCM známou jako Firebase Cloud Messaging (FCM). Google představil FCM jako účinnější a vylepšenou alternativu k GCM pro optimální výkon.
Platí pro následující produkty Sophos a jejich verze:
– Sophos Mobile
– Central Mobile
Operační systémy:
– Android
Požadované kroky
Nezapomeňte aktualizovat svůj Sophos Mobile server na verzi 8.6 nebo 9.0. U mobilních zařízení se ujistěte, že je také nainstalována nejnovější verze Sophos Mobile Control.
Co se stane, když nebudu upgradovat?
Po 29. květnu 2019 nemusí být Sophos Mobile schopen komunikovat se spravovanými zařízeními Android, např. aktualizovat zásady nebo spustit příkaz vymazání.
Měli byste provést upgrade na Sophos Mobile 8.6 nebo 9.0 co nejdříve.
Používám Sophos Mobile ze Sophos Central, takže nemusím instalovat svůj vlastní server. Jsem ovlivněn?
Ne. Sophos Mobile služby provozované v rámci Sophos Central jsou automaticky aktualizovány, takže nejsou ovlivněny.
Používám Sophos Mobile, který pořádá Sophos (SMaaS), takže nemusím instalovat svůj vlastní server. Jsem ovlivněn?
Ne. Sophos Mobile jako služba je automaticky aktualizována, tudíž nedotčena.
Jak zjistím, která zařízení mohou mít nainstalovanou starou aplikaci Sophos Mobile Control?
Chcete-li zkontrolovat, která zařízení nepoužívají nejnovější verzi aplikace Sophos Mobile Control, proveďte následující kroky.
– Přihlaste se do konzole Sophos Mobile Control admin
– Přejděte na Devices
– Klepněte na položku Extended filter
– Odznačte všechny platformy vedle systému Android
– Ve spravovaném sloupci vyberte možnost Managed
– V části App použijte Not installed, Sophos Mobile Control pro název, com.sophos.mobilecontrol.client.android jako identifikátor a 9.0 jako verzi
– Klikněte na Filter